Verzenden & retourneren

Levering

Wij doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk bij u thuis te bezorgen.

  • België & Nederland: 2 à 3 werkdagen

  • Frankrijk: 4 à 5 werkdagen

  • Andere Europese landen: ca. 5 werkdagen

Mocht een product tijdelijk niet op voorraad zijn, dan brengen wij u hiervan op de hoogte. U beslist dan zelf of u wilt wachten of uw bestelling liever annuleert.

Transportkosten

Voor leveringen binnen de Europese Unie rekenen wij een vaste transportkost van €10 per bestelling. Leveringen buiten de EU zijn helaas niet mogelijk.

Retour en garantie

Tevredenheidsgarantie

Bij Rollator Online staan wij achter onze producten en service. Bent u om welke reden dan ook niet tevreden met uw bestelling, neem dan gerust contact op met onze Klantenservice:

Wij zorgen voor terugbetaling van uw aankoopbedrag of een passende oplossing.

Garantie

Op al onze producten geldt de garantietermijn van de leverancier, bovenop uw wettelijke consumentenrechten. Mocht uw product defect raken, kunt u altijd bij ons terecht.

Retourbeleid – 14 dagen bedenktijd

U heeft het recht uw aankoop binnen 14 kalenderdagen na levering te annuleren, zonder opgave van reden.

Stappenplan voor ruilen en retourneren:

  1. Meld uw retour aan bij onze klantenservice (mail of telefoon).

  2. U ontvangt per e-mail een bevestiging van uw verzoek.

  3. U ontvangt per e-mail de verzendinstructies.

  4. Na ontvangst van uw retour zenden wij u een nieuw product of storten wij het volledige aankoopbedrag terug, afhankelijk van uw wens.

Retourvoorwaarden:

  • Het product is onbeschadigd en schoon.

  • Verpak de rollator zoals u deze ontvangen heeft om transportschade te voorkomen.

  • Gebruik de originele doos en sluit deze stevig af.

Verzenden & retourneren

Levering

Wij doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk bij u thuis te bezorgen.

  • België & Nederland: 2 à 3 werkdagen

  • Frankrijk: 4 à 5 werkdagen

  • Andere Europese landen: ca. 5 werkdagen

Mocht een product tijdelijk niet op voorraad zijn, dan brengen wij u hiervan op de hoogte. U beslist dan zelf of u wilt wachten of uw bestelling liever annuleert.

Transportkosten

Voor leveringen binnen de Europese Unie rekenen wij een vaste transportkost van €10 per bestelling. Leveringen buiten de EU zijn helaas niet mogelijk.

Retour en garantie

Tevredenheidsgarantie

Bij Rollator Online staan wij achter onze producten en service. Bent u om welke reden dan ook niet tevreden met uw bestelling, neem dan gerust contact op met onze Klantenservice:

Wij zorgen voor terugbetaling van uw aankoopbedrag of een passende oplossing.

Garantie

Op al onze producten geldt de garantietermijn van de leverancier, bovenop uw wettelijke consumentenrechten. Mocht uw product defect raken, kunt u altijd bij ons terecht.

Retourbeleid – 14 dagen bedenktijd

U heeft het recht uw aankoop binnen 14 kalenderdagen na levering te annuleren, zonder opgave van reden.

Stappenplan voor ruilen en retourneren:

  1. Meld uw retour aan bij onze klantenservice (mail of telefoon).

  2. U ontvangt per e-mail een bevestiging van uw verzoek.

  3. U ontvangt per e-mail de verzendinstructies.

  4. Na ontvangst van uw retour zenden wij u een nieuw product of storten wij het volledige aankoopbedrag terug, afhankelijk van uw wens.

Retourvoorwaarden:

  • Het product is onbeschadigd en schoon.

  • Verpak de rollator zoals u deze ontvangen heeft om transportschade te voorkomen.

  • Gebruik de originele doos en sluit deze stevig af.